Bestyrelse

Velkommen til vores friskoles hjemmeside! Vi er en skole, der drives af en bestyrelse bestående af dedikerede og engagerede medlemmer.

Bestyrelsen er ansvarlig for at fastlægge vores skoles strategiske retning og for at tage vigtige beslutninger om skolens drift og udvikling. Vi lægger stor vægt på at samarbejde tæt med vores dygtige og erfarne skoleledelse, lærere og øvrige medarbejdere for at sikre, at vores elever får en god og kvalitetsfuld uddannelse.

Vi er stolte af at have en bred vifte af faglige og personlige kompetencer i vores bestyrelse, herunder erfaring inden for pædagogik, økonomi og kommunikation. Vi arbejder tæt sammen for at sikre, at vores skole er en god og tryg ramme for vores elever og deres familier.

Vi er altid åbne for feedback og input fra forældre og elever, så tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til vores skoles drift og udvikling.

Med venlig hilsen, Bestyrelsen på Vestermose Natur- og Idrætsfriskole.