Støtteforeningen

I Støtteforeningen for Vestermose Natur- og Idrætsfriskole samt Børnehave arbejder vi for at gøre børnenes hverdag lidt sjovere. Det gør vi bl.a. ved at stå for diverse arrangementer og initiativer, hvor vi tjener penge til skolen og børnehaven. Se konkrete eksempler nedenfor.

Vi er en lille flok engagerede ildsjæle og lokalt forankrede forældre på VNI. Med hver vores kompetencer bidrager vi med input, idéer og/eller hænder, som kan gøre en positiv forskel for vores børn.

Hvis du har et par timer i ny og næ og lyst til at være med, er du velkommen til at kontakte os på mail: stoetteforeningenvni@gmail.com

Al hjælp er kærkommen 😊

Eksempler på vores arbejde/bidrag:

• Salg ifm. Åbent hus v. LF Airport – indbragte 10.000,-kr. til 9. klasse
  • Billetkontrol v. Have & Landskab’19 – indbragte 5.000,-kr. til 8. klasse
  • Uddannelse af legepatrulje. Værdi 5.000,-kr.
  • Verdensmål-fodbolde til 0. klasse
  • Løbetrøjer med VNI’s logo, Yogamadrasser, Transportabel højtaler til ture og udendørsaktiviteter i børnehaven m.m.

Faste traditioner, støtteforeningen står for/bidrager med:

• Juletræsfest
  • Æbleskiver til juleafslutningen til hele skolen og børnehaven
  • Fastelavnsboller til hele skolen og børnehaven
  • Is sidste skoledag til hele skolen og børnehaven